Bloggen fyller 2 år!

Idag fyller theheavenofbooks 2 år! Känns som att tiden har gått väldigt fort och som att det var igår som jag skrev om bloggens 1-års dag! Jag är otroligt glad över att jag för två år sedan tog beslutet och skrev mitt första inlägg! Jag tror aldrig att mitt läsintresse hade varit såhär stort om det inte vore för den här bloggen!
Tyvärr så har jag svårt att finna tiden att ständigt uppdatera här på bloggen och jag har därför valt att prova något annat ett tag. Jag startade för ungefär ett halvår sedan ett instagramkonto som handlar enbart om böcker! Där uppdaterar jag betydligt mycket oftare än vad jag gör här! Självklart så kommer jag att fortsätta med bloggen, men kanske inte så regelbundet!♥

Min instagram: @theheavenofbooks

balloon-beautiful-clouds-float-fly-hot-air-balloon-Favim.com-45590

Kommentera

